Siódmoklasiści przygotowali ankiety online za pomocą Formularzy Google, a następnie przesłali link kolegom za pomocą dziennika elektronicznego. Zebrane dane przedstawili na diagramach wykonanych w arkuszu kalkulacyjnym. Wyniki zaprezentowali swoim kolegom. Siódmoklasiści wykazali się wiedzą zarówno z informatyki jak i matematyki. Nowe technologie nie są im obce. Dziękujemy im za dodatkową pracę.
W realizacji projektu uczniów wspomagali nauczyciele Wiesław Mamak, Katarzyna Strug i Małgorzata Warzecha.
HUMINE
Projekt „Jak przygotować się do egzaminu ósmoklasisty?”
Uczniowie klas ósmych tuż przed egzaminem realizowali projekt „Jak przygotować się do egzaminu ósmoklasisty?” Dobrani w grupy wybrali lidera i rozdzielili między sobą poszczególne zadania do wykonania. Każda grupa zebrała najważniejsze informacje związane z wybranym tematem, wyszukała zadania i je rozwiązała. Uczniowie wyniki swojej pracy przedstawili w klasie podczas lekcji. Prace były przejrzyste, pomysłowe i miały na celu przypomnienie i ułatwienie powtórzenia danego tematu. Zagadnienia wybierane przez uczniów to: twierdzenie Pitagorasa, potęgi i pierwiastki, wyrażenia algebraiczne i równania, zastosowanie matematyki w życiu codziennym, graniastosłupy. Uczniowie byli zadowoleni z efektów i podobała im się taka praca. Potrafili zaangażować klasę, przygotowując quizy i ułatwiając im w ten sposób powtórzenie materiału.
Nauczycielki matematyki Katarzyna Strug i Małgorzata Warzecha