Pedagog
E-dziennik
Plan lekcji
Szkolny blog
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.20 - 9.05
39.15 - 10.00
410.10 - 10.55
511.15 - 12.00
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.20 - 9.05
39.15 - 10.00
410.10 - 10.55
511.15 - 12.00
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Facebook
Bezpieczne wakacje

Pedagog szkolny

mgr Alina Cieżak

Przy młodzieży trzeba nieustannie być blisko ale zarazem daleko; potrafić zarówno przyjść z pomocą, jak i zostawić sprawy swemu biegowi; być w stosunku do młodych ludzi tak samo stanowczym jak i wyrozumiałym; być tyleż sobą co i umieć z siebie zrezygnować.

Pino Pellegrino

 
Godziny pracy pedagoga, pedagoga specjalnego, psychologa

Pedagog - mgr Alina Cieżak

Wtorek  9:10 - 10:10
Środa  8:20 - 12:20 i 13:10 - 14:10
Czwartek 9:10 - 10:10
Piątek 9:15 - 11:15

Pedagog specjalny - mgr Malwina Świerczek

Poniedziałek 13:00 - 14:00
Czwartek 11:00 - 12:00


Młodzieżowy telefon zaufania - 988 Bezpłatny Ogólnopolski Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży - 116 111 Pomarańczowa linia - 0 801 140 068  Ogólnopolska linia telefoniczna w zakresie informacji i konsultacji dla rodziców pijących alkohol i zażywających inne środki psychoaktywne. Krakowski Telefon Zaufania - 12 413 71 33 Informacja Toksykologiczna - 12 647 11 05 Telefon Zaufania dla Osób z Problemami Alkoholowymi i ich rodzin - 12 411 60 44 Niebieska linia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie - 0 800 12 00 02

Artykuły dla rodziców

 Jak zmotywować dziecko do nauki?

  Komunikacja rodzic - dziecko w procesie wychowawczym.

  Ulotka nt. przemocy w rodzinie i "Niebieskich Kart"

  Konflikty i mediacje w szkole

  Konwencja o Prawach Dziecka

  Dziecko bawi się czytaniem

  Fonoholizm    

Książki, które mogą pomóc w wychowaniu:

Faber A., Mazlish E. „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały; jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły” Faber A., Mazlish E. „Rodzeństwo bez rywalizacji” Faber A., Mazlish E. „Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci” Faber A., Mazlish E. „Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i szkole” Faber A., Mazlish E. „Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały; jak słuchać, żeby z nami rozmawiały” Bogdanowicz M. „ Uczeń z dysleksją w domu. Poradnik nie tylko dla rodziców.” Bogdanowicz M. „Ryzyko dysleksji” Gordon T. „Wychowanie bez porażek” Gordon T. „Wychowanie bez porażek w praktyce” Mendel M. „ Rodzice i nauczyciele jako sprzymierzeńcy”

Czasopisma dla wychowawców:

Życie Szkoły- http://www.zycieszkoly.com.pl/ 

O szkole- http://www.oszkole.pl/ 

Głos Nauczycielski- http://www.glos.pl/ 

Głos Pedagogiczny- http://www.glospedagogiczny.pl/ 

Wychowawca- http://www.wychowawca.pl/ 

Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze- http://irss.pl/ 

EID- Edukacja i Dialog- http://www.eid.edu.pl 

Kwartalnik Pedagogiczny- http://www.kp.edu.pl

 

Widżet Dostępności
Rozmiar Tekstu
1Rozmiar Tekstu
Ustawienia tekstu
1Odstęp między wierszami
1Odstęp między paragrafami
1Odstęp między literami
1Odstęp między słowami
Czytelność tekstu
Wyrównanie tekstu
Filtry
Pomocne