Programuj i baw się!
E-dziennik
Plan lekcji
Szkolny blog
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.20 - 9.05
39.15 - 10.00
410.10 - 10.55
511.15 - 12.00
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.20 - 9.05
39.15 - 10.00
410.10 - 10.55
511.15 - 12.00
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Facebook
Bezpieczne wakacje
Programuj i baw się!
11 Grudzień 2021
Uczniowie klasy 4a i 4b na zajęciach projektowych z informatyki budowali różne roboty Jimu, podążając krok po kroku za instrukcją 3D. Choć to nie było dla nich takie łatwe, świetnie sobie z tym poradzili. Każdy z tych robotów jest sterowany za pomocą tabletu.

Najpierw sterowali i bawili się swoim robotem przy pomocy prostych komend: DO PRZODU, OBRÓT W LEWO, PODNIEŚ, a także wielu innych, potem za pomocą prostego w obsłudze kontrolera, który działa podobnie jak pilot w zdalnie sterowanych zabawkach, a następnie uczyli się jak zaprogramować robota. Korzystali z bloków komend w języku programowania Scratch i łączyli je ze sobą na ekranie jak puzzle. Zajęcia te były dla nich świetną nauką programowania poprzez zabawę oraz współpracą ze sobą. Zajęcia te mogły być zrealizowane dzięki sprzętowi zakupionemu w ramach grantu „Modelowej Szkoły” projektu HUMINE. 

Grażyna Kunicka 

Filmik

HUMINE

Galeria zdjęć:
Wyświetleń: 759
Widżet Dostępności
Rozmiar Tekstu
1Rozmiar Tekstu
Ustawienia tekstu
1Odstęp między wierszami
1Odstęp między paragrafami
1Odstęp między literami
1Odstęp między słowami
Czytelność tekstu
Wyrównanie tekstu
Filtry
Pomocne