Jest on kontynuacją pierwszego odcinka i porusza problem interpunkcji i ortografii w e-mailu oficjalnym. Dlaczego tytuł peer learning? – ponieważ jest to metoda polegająca na uczeniu się od siebie osób o podobnym poziomie doświadczenia, czyli mówiąc najprościej uczniowie przekazują wiedzę uczniom. Tylko 2 minuty nagrania, a kilka godzin pracy. Uczniowie musieli wykazać się umiejętnością korzystania z różnych źródeł, czytania ze zrozumieniem, selekcji informacji, aby przygotować krótki materiał do audycji. Następnie dzięki umiejętności posługiwania się TIK, wykorzystując sprzęt zakupiony w ramach projektu „Modelowa Szkoła, opracowali prezentację multimedialną oraz nagrali krótką audycję. Mam nadzieję, że te dwa odcinki dotyczące redagowania e-maili okażą się przydatne i inni uczniowie skorzystają z praktycznych porad swoich rówieśników.
Stanisława Abram
Pod linkiem obejrzysz nagranie.