Pedagog
E-dziennik
Plan lekcji
Szkolny blog
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.20 - 9.05
39.15 - 10.00
410.10 - 10.55
511.15 - 12.00
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Lekcje i przerwy
LekcjaGodzina
17.30 - 8.15
28.20 - 9.05
39.15 - 10.00
410.10 - 10.55
511.15 - 12.00
612.20 - 13.05
713.15 - 14.00
814.10 - 14.55
Facebook
Bezpieczne wakacje
Pedagog
12 Marzec 2012

Pedagog szkolny

mgr Alina Górszczyk

Przy młodzieży trzeba nieustannie być blisko ale zarazem daleko; potrafić zarówno przyjść z pomocą, jak i zostawić sprawy swemu biegowi; być w stosunku do młodych ludzi tak samo stanowczym jak i wyrozumiałym; być tyleż sobą co i umieć z siebie zrezygnować.

Pino Pellegrino

 
Godziny pracy:

poniedziałek: 9.15-12.15

wtorek: 08.15-12.15, 13.15-14.15

środa: 08.15- 13.15

czwartek: 9.15-11.15

piątek: 8.15- 11.15

Młodzieżowy telefon zaufania - 988
Bezpłatny Ogólnopolski Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży - 116 111
Pomarańczowa linia - 0 801 140 068
Ogólnopolska linia telefoniczna w zakresie informacji i konsultacji dla rodziców pijących alkohol i zażywających inne środki psychoaktywne.
Krakowski Telefon Zaufania - 12 413 71 33
Informacja Toksykologiczna - 12 647 11 05
Telefon Zaufania dla Osób z Problemami Alkoholowymi i ich rodzin - 12 411 60 44
Niebieska linia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie - 0 800 12 00 02

Artykuły dla rodziców

  Jak zmotywowac dziecko do nauki?
  Komunikacja rodzic - dziecko w procesie wychowawczym.
  Ulotka nt. przemocy w rodzinie i "Niebieskich Kart"
  Konflikty i mediacje w szkole
  Konwencja o Prawach Dziecka
  Dziecko bawi się czytaniem
  Fonoholizm
 
 

Książki, które mogą pomóc w wychowaniu:

Faber A., Mazlish E. „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały; jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”
Faber A., Mazlish E. „Rodzeństwo bez rywalizacji”
Faber A., Mazlish E. „Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci”
Faber A., Mazlish E. „Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i szkole”
Faber A., Mazlish E. „Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały; jak słuchać, żeby z nami rozmawiały”
Bogdanowicz M. „ Uczeń z dysleksją w domu. Poradnik nie tylko dla rodziców.”
Bogdanowicz M. „Ryzyko dysleksji”
Gordon T. „Wychowanie bez porażek”
Gordon T. „Wychowanie bez porażek w praktyce”
Mendel M. „ Rodzice i nauczyciele jako sprzymierzeńcy”

Czasopisma dla wychowawców:


Życie Szkoły- http://www.zycieszkoly.com.pl/
O szkole- http://www.oszkole.pl/
Głos Nauczycielski- http://www.glos.pl/
Głos Pedagogiczny- http://www.glospedagogiczny.pl/
Wychowawca- http://www.wychowawca.pl/
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze- http://irss.pl/
EID- Edukacja i Dialog- http://www.eid.edu.pl
Kwartalnik Pedagogiczny- http://www.kp.edu.pl

 

 

Wyświetleń: 1257
Widżet Dostępności
Rozmiar Tekstu
1Rozmiar Tekstu
Ustawienia tekstu
1Odstęp między wierszami
1Odstęp między paragrafami
1Odstęp między literami
1Odstęp między słowami
Czytelność tekstu
Wyrównanie tekstu
Filtry
Pomocne