Pozyskiwanie klientów i partnerów biznesowych, ustalanie cen, zakup urządzeń i materiałów, a nawet zatrudnianie pracowników to zadania, z którymi zmierzą się już niebawem nasi uczniowie. Współzawodnicząc na wirtualnym rynku ze swoimi kolegami będą mogli przekonać się jak konkurencja wpływa na prowadzenie własnej firmy.
Wirtualny biznes – realne kompetencje
W wirtualnej rzeczywistości młodzież wcieli się w rolę przedsiębiorców prowadzących firmę produkcyjną lub usługową. Atrakcyjna forma wizualna, dostępność platformy online oraz wykorzystanie mechanizmów grywalizacji mają za zadanie zaangażować młodzież w rozgrywkę toczącą się w doskonale odwzorowanych warunkach rynkowych.
Jesteśmy przekonani, że udział w wirtualnej rywalizacji poprzez Branżowe Symulacje Biznesowe, będzie dla naszej młodzieży pierwszym krokiem w kierunku własnej działalności gospodarczej. Stale podnosimy jakość kształcenia w naszej szkole i szukamy innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych, dzięki którym lekcje będą bardziej angażujące i praktyczne komentuje wprowadzenie symulacji na lekcje Alina Cieżak- doradca zawodowy.
Nauczyciel jako mentor biznesu
Nowe umiejętności zdobyli również nauczyciele, którzy podczas praktycznych warsztatów z ekspertami firmy REVAS zdobyli nie tylko wiedzę techniczną z zakresu obsługi narzędzia lecz również wiedzę dotyczącą prawidłowej oceny działań i postępów uczniów. Składa się na nią nie tylko wynik finansowy wirtualnego przedsiębiorstwa, ale także zadowolenie jego klientów i pracowników, rozwój a nawet poziom zadłużenia.
Dzięki wdrożeniu Branżowych Symulacji Biznesowych, nasza szkoła dołączyła do elitarnego grona Innowatorów Branżowej Przedsiębiorczości, do którego należą szkoły, uczelnie, instytucje oraz firmy z całej Polski.
Więcej informacji o Branżowych Symulacjach Biznesowych można uzyskać na stronie www.revas.pl.
Alina Cieżak