Warsztaty odbywały się w przepięknej scenerii Tatr w hotelu Bachledówka w Czerwiennej. Podczas szkoleń miałyśmy okazję, nie tylko poszerzyć swoją wiedzę odnośnie nauczania, ale również przetestować w praktyce nowoczesne technologie. Zajęcia rozpoczęłyśmy od prezentacji zwycięskich projektów, po czym przeszłyśmy do projektu steam w praktyce szkolnej. Wypróbowałyśmy swoje umiejętności projektując wydruk 3d w Tinkercadzie, a następnie stworzyłyśmy własnego portfolio w środowisku cyfrowym. Dzięki okularom VR przeniosłyśmy się w inny wymiar poznając różne odległe nam miejsca.
W kolejnych dniach dzięki aplikacji Actionbound przygotowywałyśmy gry miejskie zawierające ciekawe miejsca, zabytki, informacje, jak i fakty historyczne z naszej najbliższej okolicy. Oparte na kodach QR, nawigacji i poszczególnych misjach w sposób nowoczesny oraz dostępny powinny zainteresować młodzież szkolną. Dzięki udziale w projekcie Humine jesteśmy szkołą rozwojową gotową na przyszłość.
nauczyciel wychowania przedszkolnego Sylwia Tąta